Muzik Muzik 36 Pengacara

Sissy Iman Pengacara Baru Program Muzik-Muzik 36 Bersama Alif Satar Reviewed by Joe on July 25 2021 Rating. 4 bulan lalu Sissy Iman Pengacara Baru Program Muzik-Muzik 36 Bersama Alif Satar Advertisement Daiyan atau nama sebenarnya Daiyan Trisha Mohd Nasaruddin28 berkata dia menerima segala keputusan.


Sherry Alhadad Haziq Hussni Undur Diri Alif Satar Daiyan Trisha Pengacara Baharu Muzik Muzik Terima Kasih Tiga Tahun Terindah Hiburan Mstar

Sehubungan dengan itu Sissy atau nama sebenarnya Sissy Imann Mohammad Kamil akan digandingkan dengan penyanyi pelakon dan pengacara Alif Satar bagi menggantikan Sherry Alhadad dan Haziq Hussni.

Muzik muzik 36 pengacara. Perkara itu diberitahu dalam rancangan tersebut pada 22 Mac 2021 malah. Berikut adalah senarai lagu-lagu yang pernah menjuarai carta mingguan berdasarkan undian pembaca menerusi borang yang dipaparkan laman web rasmi Muzik Muzik. Diterbitkan 4 bulan lalu.

Pengacara Muzik Muzik 36 Sudah Bertukar Ini Komen Para Peminat. Muzik Muzik memasuki musim ke 36 pada tahun 2021 dan carta mingguannya bermula pada bulan Disember 2020. Sissy Iman Pengacara Baru Program Muzik-Muzik 36 Bersama Alif Satar Advertisement Daiyan atau nama sebenarnya Daiyan Trisha Mohd Nasaruddin28 berkata dia menerima segala keputusan yang dibuat pihak penyiaran dengan hati yang terbuka.

Awal Ashaari Sherry Alhadad dan Haziq Hussni telah diberi kepercayaan mengemudi malam kemuncak final AJL36 sebagai pengacara utama manakala Sissy Imann dan Shuk Sahar pula pengacara sampingan bagi. Jutaan terima kasih kepada kedua pengacara hebat muzik-muzik sherry_alhadad haziq_hotfm yang. Terima kasih kerana memberikan kepercayaan.

Nantikan Muzik Muzik 36 berwajah baharu dan pengacara baharu bermula esok di TV3. Mereka memaklumkan bahawa Muzik-Muzik ke-36 musim terbaru akan menggantikan dengan Alif Satar dan Daiyan Trisha sebagai pengacara baharu. Muzik-Muzik banyak mengajar saya untuk menjadi pengacara yang lebih matang jelas Sherry.

1435 Likes 34 Comments - Muzik Muzik 36 muzikmuzik_official on Instagram. SELEPAS tiga tahun mengendalikan program Muzik-Muzik yang bersiaran di TV3 pengacara Sherry Alhadad dan Haziq Hussni mengumumkan pengunduran diri. Sejujurnya untuk program Muzik Muzik kali ini ia dekat dengan saya.

Muzik Muzik ialah rancangan carta muzik mingguan terbitan TV3 di mana lagu-lagu bahasa Malaysia gubahan komposer dan penulis lirik Malaysia dipertandingkan untuk dinilai dan diundi para penonton. Penyanyi dan juga pelakon Daiyan Trisha memaklumkan bahawa dia tidak pernah berkecil hati apabila tempatnya sebagai pengacara program Muzik-Muzik 36 telah digantikan dengan penyanyi Sissy Iman. July 26 2021.

Sissy Iman Pengacara Baru Program Muzik-muzik 36 Bersama Alif Satar 2021-07-25 By edisiviral 131 Hits Penyanyi Sissy Iman dilaporkan akan bergandingan dengan hos sedia ada iaitu Alif Satar bagi mengacarakan program hiburan muzik popular Muzik Muzik 36 BACA Mulut Tak Henti Ucap Syahadah Sissy Iman Trauma Jatuh Ketika Menunggang Kuda var currentUr READ MORE. Setelah tiga tahun mengendalikan rancangan Muzik-Muzik hos Sherry Alhadad dan Haziq Husni tidak akan lagi menjadi pengacara untuk musim yang terbaru Muzik-Muzik 36. Alif Satar dan Daiyan Trisha merupakan pengacara baharu Muzik-Muzik ke-36.

Alif Satar dan Daiyan Trisha pengacara baharu Muzik Muzik 36. Pengacara Muzik Muzik 36 Sudah Bertukar Ini Komen Para Peminat. Terima Banyak Komen Negatif Sebagai Pengacara Famili Duo Uyaina Arshad Hampir Tarik Diri.

ANDA JUGA BOLEH IKUTI BUDIEY DI. Rombakan itu melibatkan tiga program besar stesen berkenaan iaitu Muzik Muzik Melodi dan Nona. Ujarnya lagi dia menerima tawaran untuk menjadi hos Muzik Muzik 36 kira-kira seminggu yang lalu.

Menurut penyanyi berusia 25 tahun itu dia akur andai ada segelintir pihak yang akan membuat perbandingan cara penyampaiannya dengan Daiyan. Selamat mengacara buat Alif dan Daiyan. Penyanyi dan pelakon Sissy Imann dilaporkan bakal mengacara program popular Muzik Muzik 36.

Namun kejutan itu nampaknya tidak terhenti di situ apabila TV3 mengumumkan pertukaran pengacara untuk beberapa program yang dilihat berlaku secara tiba-tiba. Menerusi siaran langsung Muzik-Muzik 36 malam Isnin pasangan hos ini memaklumkan untuk musim seterusnya program tersebut bakal dikendalikan hos baru Alif Satar dan Daiyan Trisha. Program infotainment rangkuman carta lagu-lagu terkini hasil ciptaan komposer-komposer tempatan untuk meraih gelaran AJL36 klip-klip video terkini isu-isu sensasi artis perkembangan dunia.

Penyanyi Sissy Iman dilaporkan akan bergandingan dengan hos sedia ada iaitu Alif Satar bagi mengacarakan program hiburan muzik popular Muzik Muzik 36. Menerusi program Muzik-Muzik Sissy Iman bakal bergandingan dengan Alif Satar menggantikan. Biarpun terkejut dengan keputusan pihak pengurusan menamatkan khidmatnya sebagai pengacara program tersebut bersama Alif Satar lebih awal daripada tempoh sepatutnya pemilik nama sebenar Daiyan Tisha Mohd Nasaruddin 28 menganggap bukan rezekinya untuk terus bersama Muzik Muzik.

Terima kasih buat kalian yang sudi menonton sudi LIKE sudi KOMEN dan sudi SUBSCRIBE. Sherry turut mengucapkan terima kasih kepada pihak produksi kerana memberikan kepercayaan buat dirinya untuk mengendalikan program popular itu. E-melkan IniBlogThisKongsi ke TwitterKongsi ke FacebookKongsi ke Pinterest.

Ditulis pada 3212021 100800 PTG. Menerusi siaran langsung Muzik-Muzik 36 malam Isnin pasangan hos ini memaklumkan untuk musim seterusnya program tersebut bakal dikendalikan hos baru Alif Satar dan Daiyan Trisha. Terima kasih kerana memberikan kepercayaan.

BAKAL menggantikan Daiyan Trisha sebagai pengacara Muzik-Muzik 36 MM36 penyanyi Sissy Imann berharap percubaan pertamanya itu akan memberi kelainan dalam program terbabit. Memang saya terkejut sedikit kerana sepatutnya kontrak saya untuk program itu sepatutnya. Dia yang sebelum ini pernah dipanggil TV3 untuk menjalani uji bakat yang diadakan secara tertutup namun tidak dipanggil lalu menganggapnya bukan rezeki.

Sissy Iman Pengacara Baru Program Muzik-Muzik 36 Bersama Alif Satar. Memetik laporan dari Harian Metro. Senarai Lagu Separuh Akhir Muzik Muzik 36 AJL36 Para peminat yang ingin hadir menyaksikan persembahan penyanyi kegemaran mereka boleh dapatkan tiket separuh akhir pada 13 20 27 November seawal pukul 300 petang di kaunter pengawal Sri Pentas 2 Plaza Alam Sentral.

Setelah 3 tahun bergandingan bersama untuk rancangan Muzik Muzik di TV3 pengacaranya Haziq Hussni dan Sherry Alhadad kini digantikan dengan pengacara baharu Alif Satar dan Daiyan Trisha untuk Muzik Muzik 36. Onz 8 months ago. Pengacara AJL 2022 Anugerah Juara Lagu 36.

Sebenarnya saya lebih risaukan tanggungjawab. Naim berkata demikian pada sidang akhbar yang diadakan secara maya dihoskan oleh pengacara Alif Satar gambar bawah kanan dan Sissy Imann kiri pada 21 November 2021 sebaik sahaja diumumkan Purnama tersenarai antara 10 lagu pertama Muzik Muzik 36. The post Sissy Iman Pengacara Baru Program Muzik-Muzik 36 Bersama Alif Satar first appeared on Beautifulnara - Gosip Artis Malaysia Terkini.


Sissy Iman Pengacara Baru Program Muzik Muzik 36 Bersama Alif Satar


Edtv Sembang Alif Satar Dan Daiyan Trisha Pengacara Baharu Muzik Muzik 36


Jodoh Bersama Muzik Muzik 36 Tak Panjang Daiyan Trisha Tidak Kecil Hati Diganti Dengan Sissy Iman Rezeki Saya Dekat Tempat Lain Hiburan Mstar


LihatTutupKomentar