Cik B Muzikal Lawak Superstar 2020

Lebih-lebih lagi apabila salah seorang pesertanya Cik B yang melakonkan watak ibu sendiri Datuk Seri Vida yang diundang ke sebuah majli. On my channel you will find many DIY video.


Video Setahun Tak Jumpa Kerana Tugas Dakapan Anak Dan Ibu Buat Netizen Sebak Video Pesiar Ibu

Terbaru program Muzikal Lawak Superstar MLS2 kini kembali dengan musim kedua.

Cik b muzikal lawak superstar 2020. MLS2 bersiaran bermula 18 Disember setiap Jumaat jam 9 malam secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya. Muzikal Lawak Superstar merupakan program realiti muzikal komedi Malaysia yang bersiaran di Astro Warna saluran 127 dan Warna HD saluran 107 dahulunya Astro Warna saluran 132 SD dan Warna HD saluran 124 dari 28 Jun hingga 30 Ogos 2019. For Latest Episode of Kepala Bergetar and Dfm2u to Bookmark.

Tak kurang h3batnya semalam mereka se. Tak kurang hebatnya semalam mereka sekali lagi berjaya menambat hati juri. Seperti edisi lalu peserta yang bersaing terdiri daripada barisan pelawak popular yang bakal berganding bahu dengan para selebriti yang datang dari serata cabang seni antaranya pelakon penyanyi mahupun personaliti terkenal.

14 kumpulan telah membuat persembahan dan hanya kumpulan ABC yang terdiri daripada Achok dan Chiwan Chilok serta Cik B mendapat lima bintang daripada pihak juri. Pada semalam menerusi Instagram Dato Seri Vida beliau sempat meluahkan rasa rindu yang tidak berpenghujung kepada Cik B memandangkan sudah 2 minggu anaknya itu tidak pulang ke rumah dek kerana komitmen terhadap kerjanya sekarang. Terbaiklah persembahan malam tadi.

Persembahan daripada kumpulan ABC dalam Muzikal Lawak Superstar 2020 saban minggu sering dinanti-nantikan oleh para penonton. Muzikal Lawak Superstar MLS program realiti muzikal komedi Astro Warna kini kembali untuk musim kedua. Terbaru program Muzikal Lawak Superstar MLS2 kini kembali dengan musim kedua.

Dengan bertemakan tempat perubatan. SELEPAS menceburi bidang lakonan dan nyanyian selebriti remaja popular Cik B mencuba nasib sebagai pelawak dengan menyertai program Muzikal Lawak Supersta r musim kedua MLS2 yang bakal berlangsung 18 Disember ini. Dan untuk kali ini MLS2 menampilkan dua juri tetap baharu iaitu pelakon Fazura dan Zul Ariffin manakala Datuk Awie dikekalkan.

Jom tengok senarai barisan peserta yang akan sertai Muzikal Lawak Superstar 2 untuk tahun 2020. Kali ini paling menjadi perhatian ramai apabila anak usahawan kosmetik Datuk Seri Vida. Best sangat persembahan ABC malam tadi.

JAGO Chot XOXO Yus Skool Fiza Thomas. Bukan senang nak bagi orang gelak terbaik. Dfm2u HD is offering Muzikal Lawak Superstar 2 2020 Full Minggu 10 Tonton Live Hd.

Jadi bermula 18 Disember 2020 saksikan Muzikal Lawak Superstar 2 yang disiarkan secara langsung pada setiap Jumaat jam 9 malam hanya Astro Warna dan Warna HD. Muzikallawaksuperstar Terbaru program Muzikal Lawak Superstar MLS2 kini kembali dengan musim kedua. HEART Danial Lawak Solo Ezad Lazim Azmi.

Sekali lagi berjaya mengekal 5 Star di Muzikal Lawak Superstar musim kedua MLS2 persembahan lawak yang ditampillan kumpulan ABC nyata mencuri perhatian ramai. Dalam Komedi Ada Nyanyian itu tagline yang dibawa oleh program Muzikal Lawak Superstar MLS. Dan untuk kali ini MLS2 menampilkan dua juri tetap baharu iaitu pelakon Fazura dan Zul.

Mengandingkan 14 kumpulan yang tediri daripada barisan pelawak bersama artis-artis dari pelbagai cabang industri hiburan seperti pelakon penyanyi. ABC Chiwan Chilok Cik B Achok Chilok. Kumpulan ABC - Muzikal Lawak Superstar 2 Minggu 2 FULL persembahan Kumpulan ABC mendapat 5 bintang dari juri tetap Zul Ariffin.

Rancangan Muzikal Lawak Superstar telah pun kembali untuk musim yang kedua yang dibarisi juri hebat seperti Awie Fazura dan Zul Ariffin. Program yang sarat dengan gelak tawa ini bakal dipancarkan secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya secara eksklusif di saluran Astro Warna HD 107 dan Astro Warna 127 pada setiap Jumaat jam 900 malam mulai 18 Disember 2020. Muzikal Lawak Superstar 2020.

Muzikal Lawak Superstar 2 2020 Full Minggu 10 Tonton Live Hd. Muzikal Lawak Superstar Musim 2 2020 Published by kelimerah Sunday 20 December 2020. Cerita berkisarkan acara perasmian Pusat Kecantikan.

VIRAL Ali Puteh Mamak Puteh Roy Azman. Senarai Peserta Muzikal Lawak Superstar 2020 Musim 2. MLS2 bersiaran bermula 18 Disember setiap Jumaat jam 9 malam secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya.

Nampaknya program Muzikal Lawak Superstar telah pun kembali untuk musim yang kedua. Senarai Peserta Muzikal Lawak Superstar 2020 Musim 2 Muzikal Lawak Superstar MLS kini kembali untuk musim yang kedua. March 27 2021 Muzikal Lawak Superstar 2 2020 1568.

Rancangan Muzikal Lawak Superstar musim kedua telah berlangsung malam tadi yang dibarisi juri hebat tanah air seperti Awie Fazura dan Zul Ariffin. Cik B kena duduk KL sebab komitmen Muzikal Lawak Superstar 2020. ZOMBI Wan Gegau Wan XOXO Ezlynn.

Cik B dan geng Kite ketawa sampai keluo air mata Lawak sangat Sementara itu anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut. Muzikal Lawak Superstar Musim 2 2020 Episod 1. Prsembahan drpda kmpulan ABC dalam Muzikal Lawak Superstar 2020 s4ban minggu sering dnanti-nntikan oleh para pnonton.

Cik b nafi dipergunakan oleh ahli abc. Kini mereka kembali untuk musim ke-2. Musim kali ini dibarisi juri hebat seperti Awie Fazura dan Zul Ariffin.

MLS2 bersiaran bermula 18 Disember setiap Jumaat jam 9 malam secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya. Kali ini paling menjadi perhatian ramai anak usahawan kosmetik Datuk Seri Vida iaitu Cik B. Saya tahu ramai nak tengok sebab saya Semua sedia maklum mengenai anak kepada usahawan kosmetik Datuk Seri Vida iaitu Cik B yang kini menjadi seorang pelawak dengan memasuki Muzikal Lawak Superstar 2 MLS 2 dalam kumpulan ABC yang turut disertai Chiwan dan Achok.

Siaran Langsung Muzikal Lawak Superstar 2020. Anda juga boleh saksikan melalui platform striming di Astro Go. Cik B bergandingan dengan Chiwan dan Achok menerusi Muzikal Lawak Superstar.

I love tutorial and making DIY video and sharing my experiences with you. GOJES Mie Raja Lawak Tauke Jambu Keena Mentor. Melalui posting foto Cik B ketika membuat persembahan di Muzikal Lawak Superstar 2 pada malam tersebut turut mendapat ribuan tanda suka.

Malah perkongsian di Instagram Astro Gempak Roy Azman dan Cik B mendapat pujian penonton apabila akui mereka bahawa telatah kedua-duanya itu di Muzikal Lawak Superstar 2 MLS menjadi sehingga mengundang gelak besar warganet. Saksikan 14 Minggu Muzikal Lawak Superstar 2. Dibarisan peserta yang akan membuat persembahan komedi pentas sambil menyanyi.

Ketawa je dari awal hingga akhir. Mana tidaknya gndingan Achok dan Chiwan Chiilok bersama Cik B seing saja tampl mmbawakan sk3tsa l4wak yang p3nuh dengan kelainan tersendiri. Saksikan juga Live di Youtube Astro Gempak.

Mana tidaknya gandingan Achok dan Chiwan Chilok bersama Cik B sering saja tampil membawakan sketsa lawak yang penuh dengan kelainan tersendiri. Akui penonton juga kemunculan mereka pada minggu pertama berhasil mendapat perhatian sekali gus sememangnya lawak bagi penonton.


Video Ni Pakai Kabel Ke Cik B Jadi Pramugari Tak Sangka Ada Plot Twist In 2021 Pramugari Plot Twist Video


Big Boy Already Baru 5 Tahun Yusuf Bijak Sesuaikan Diri Join Kelas Online In 2021 Incoming Call Screenshot Incoming Call


Video Kecoh 1 Dewan Bila Cik B Tiru Watak Datuk Seri Vida Sokmo Kecek Klate Baseball Cards Vida Cards


LihatTutupKomentar